#1 2013-10-20 20:27:45

Deus

http://img9.imageshack.us/img9/7443/x0es.png

Zarejestrowany: 2013-10-20
Posty: 16
Punktów :   

Wzór Karty Postaci

Kod:

Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Ranga:
Reputacja:
Gildia:
Wygląd:
Charakter:
Historia:
Magiczna Energia: 10.000
Pieniądze: 6.000 klejnotów
Magia:
  Zaklęcia:
Ekwipunek:
Statystyki:
 Siła:
 Szybkość:
 Wytrzymałość:
 Koordynacja:
 MM:
Zdolności:
Ciekawostki*:

Imię: Tutaj wpisujemy imię naszej postaci, bądź imiona jeśli nasza postać ma dwa.
Nazwisko : Podobnie jak wyżej. W przypadku postaci, które zawarły związek małżeński należy podać zarówno nazwisko swoje jak i partnera. Np. " Michelle Black | Johnatan Evans"
Wiek: Wiek naszej postaci. Można podać dowolną liczbę z zakresu 14-70, jednak należy mieć na uwadze fakt, że zależnie od wieku postać będzie inaczej odbierana w świecie gry.
Ranga: Czyli oficjalna ranga postaci w świecie gry. Na początku nasza postać się jest Magiem I Stopnia.
Reputacja: Miara tego, jak postrzegana jest nasza postać wyrażona w liczbach. Na początku wynosi 0%, a z czasem będzie się odpowiednio powiększać, albo opadać - zależnie od naszych działań w fabule.
Gildia: Już podczas tworzenia postaci można wybrać do jakiej gildii chce się, aby należała postać. Na początku gry można zdecydować się pomiędzy dołączeniem do: Fairy Tail, Raven Tail, Lamia Scale i Skeletons Embrace, przy czym ta ostatnia się gildią nielegalną.
Wygląd: W miarę szczegółowy opis wyglądu postaci, najlepiej z dołączonym awatarem.
Charakter: Czyli w dużym skrócie osobowość naszej postaci. Warto włożyć w to trochę więcej wysiłku, gdyż to na podstawie charakteru naszej postaci inni gracze odbierać będą jej czyny.
Historia: Opisujemy przeszłość naszej postaci przed startem gry. Warto nadmienić, że im starsza jest na początku postać, tym dłuższa powinna być jej historia.
Magiczna Energia: Używana do rzucania zaklęć - każde zaklęcie ma inny koszt, często wprost proporcjonalny do jego rangi.
Magia: Na początku każdy nowy gracz może stworzyć sobie jedną, dowolną magię, z której będzie korzystała jego postać. Jedyne niedozwolone magie to: Magia Śmierci, Czarna Magia, Tworzenia Demonów, oraz wszelkie odłamy magii stworzonych do walki ze smokami, bogami, czy demonami. Te ostatnie są nagrodą dla aktywnych graczy.
Zaklecia: Na początek gry każdy mag może wybrać zaklęcia, które są podzielona na stopnie. Od I - najsłabszego, do V - najsilniejszego. Początkującemu graczowi przysługują dwa zaklęcia stopnia I, oraz II i jedno zaklęcie stopnia III.
Ekwipunek: Możemy wybrać jeden przedmiot ze sklepu za darmo, ale nie może to być artefakt, albo kosztować więcej niż 5.000 klejnotów.
Statystyki: 100 punktów do rozdania pomiędzy 5 statystyk
  Siła: Odpowiada za siłę fizyczną postaci. Wyjątkowo ważna dla magów walczących wręcz.
  Szybkość: Szybkość poruszania się, oraz ataku.
  Wytrzymałość: Odpowiada za to, ile nasza postać może walczyć bez zmęczenia i jak bardzo może oberwać zanim straci przytomność, bądź zginie.
  Koordynacja: Próbowałeś kiedyś żonglerki, ale nigdy ci nie wychodziło? Zauważyłeś kiedyś mknący z ogromną prędkością cios w twoją stronę, ale zanim zareagowałeś wylądowałeś w pobliskiej ścianie? To znak że masz za mało punktów koordynacji.
  MM: Czyli Magiczna Moc. Odpowiada bezpośrednio za moc wszelkiego rodzaju zaklęć, oraz szybkość wchłaniania Eternanów przez ciało, co przekłada się na szybkość odzyskiwania ME.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.091 seconds, 11 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lubiemajonez.pun.pl www.biseksualizm.pun.pl www.pivotwrestling.pun.pl www.exo.pun.pl www.nightfallrpg.pun.pl