Imię: Nazwisko: Wiek: Ranga: Reputacja: Gildia: Wygląd: Charakter: Historia: Magiczna Energia: 10.000 Pieniądze: 6.000 klejnotów Magia: Zaklęcia: Ekwipunek: Statystyki: Siła: Szybkość: Wytrzymałość: Koordynacja: MM: Zdolności: Ciekawostki*:
Imię: Tutaj wpisujemy imię naszej postaci, bądź imiona jeśli nasza postać ma dwa.
Nazwisko : Podobnie jak wyżej. W przypadku postaci, które zawarły związek małżeński należy podać zarówno nazwisko swoje jak i partnera. Np. " Michelle Black | Johnatan Evans"
Wiek: Wiek naszej postaci. Można podać dowolną liczbę z zakresu 14-70, jednak należy mieć na uwadze fakt, że zależnie od wieku postać będzie inaczej odbierana w świecie gry.
Ranga: Czyli oficjalna ranga postaci w świecie gry. Na początku nasza postać się jest Magiem I Stopnia.
Reputacja: Miara tego, jak postrzegana jest nasza postać wyrażona w liczbach. Na początku wynosi 0%, a z czasem będzie się odpowiednio powiększać, albo opadać - zależnie od naszych działań w fabule.
Gildia: Już podczas tworzenia postaci można wybrać do jakiej gildii chce się, aby należała postać. Na początku gry można zdecydować się pomiędzy dołączeniem do: Fairy Tail, Raven Tail, Lamia Scale i Skeletons Embrace, przy czym ta ostatnia się gildią nielegalną.
Wygląd: W miarę szczegółowy opis wyglądu postaci, najlepiej z dołączonym awatarem.
Charakter: Czyli w dużym skrócie osobowość naszej postaci. Warto włożyć w to trochę więcej wysiłku, gdyż to na podstawie charakteru naszej postaci inni gracze odbierać będą jej czyny.
Historia: Opisujemy przeszłość naszej postaci przed startem gry. Warto nadmienić, że im starsza jest na początku postać, tym dłuższa powinna być jej historia.
Magiczna Energia: Używana do rzucania zaklęć - każde zaklęcie ma inny koszt, często wprost proporcjonalny do jego rangi.
Magia: Na początku każdy nowy gracz może stworzyć sobie jedną, dowolną magię, z której będzie korzystała jego postać. Jedyne niedozwolone magie to: Magia Śmierci, Czarna Magia, Tworzenia Demonów, oraz wszelkie odłamy magii stworzonych do walki ze smokami, bogami, czy demonami. Te ostatnie są nagrodą dla aktywnych graczy.
Zaklecia: Na początek gry każdy mag może wybrać zaklęcia, które są podzielona na stopnie. Od I - najsłabszego, do V - najsilniejszego. Początkującemu graczowi przysługują dwa zaklęcia stopnia I, oraz II i jedno zaklęcie stopnia III.
Ekwipunek: Możemy wybrać jeden przedmiot ze sklepu za darmo, ale nie może to być artefakt, albo kosztować więcej niż 5.000 klejnotów.
Statystyki: 100 punktów do rozdania pomiędzy 5 statystyk
Siła: Odpowiada za siłę fizyczną postaci. Wyjątkowo ważna dla magów walczących wręcz.
Szybkość: Szybkość poruszania się, oraz ataku.
Wytrzymałość: Odpowiada za to, ile nasza postać może walczyć bez zmęczenia i jak bardzo może oberwać zanim straci przytomność, bądź zginie.
Koordynacja: Próbowałeś kiedyś żonglerki, ale nigdy ci nie wychodziło? Zauważyłeś kiedyś mknący z ogromną prędkością cios w twoją stronę, ale zanim zareagowałeś wylądowałeś w pobliskiej ścianie? To znak że masz za mało punktów koordynacji.
MM: Czyli Magiczna Moc. Odpowiada bezpośrednio za moc wszelkiego rodzaju zaklęć, oraz szybkość wchłaniania Eternanów przez ciało, co przekłada się na szybkość odzyskiwania ME.
Offline