Wyjątkowo silny i zdesperowany zabójca smoków może posunąć się do tego, że postanowi pożreć element innego zabójcy zamiast swojego celem zwiększenia swojej potęgi. Ci, którym się to udało, otrzymali masywnego "kopa" to siły wszystkich zaklęć, odblokowali nowe umiejętności, oraz zwiększyli swój arsenał śmiertelnych technik. Aby dokonać czegoś takiego najpierw jednak muszę zostać spełnione warunki:
- Zabójca smoków, który pożera musi być ranny i mocno wyczerpany [ posiadać mniej niż 5.000 ME ]
- Pożarcie drugiego elementu może mieć miejsce jedynie podczas eventu fabularnego,
- Ofiara także musi być ranna i wyczerpana.
Bo zaabsorbowaniu nowego elementu ZS wchodzi w tryb, w którym obie siły łączą się w jego ciele, a z niego wyrywa się potężna aura. Pierwszy raz stan ten trwa dwie tury, po czym użytkownik pada na ziemię z powodu wyczerpania fizycznego. Z czasem, w miarę treningów i przyzwyczajenia ciała, czas ten będzie rósł. Po upływie pięciu miesięcy od wchłonięcia Zabójca Smoków będzie w stanie przebywać w tym trybie nawet przez 10 tur.
Nowy tryb największy wpływ ma na moc zaklęć, która z uwagi na obecność dwóch elementów - podwaja się. Efekt widoczny jest tylko w postaci otoczki wokół zaklęcia, choć jego moc jest piorunująca. Nikogo nie zdziwi, jeśli mag w tym trybie użyje zaklęcia rangi B, które dobrze trafione natychmiast zabije oponenta, chociaż jest to rzadkość.
Koszt: 9.000/post, bądź +50% do kosztu pojedynczego zaklęcia.
Wymagania: Opisane wyżej, dodatkowo zabójca smoków musi mieć siłę porównywalną do maga klasy S, lub większą - inaczej jego ciało zwyczajnie nie wytrzyma fuzji dwóch elementów.
Offline